LIDO heeft nieuwe voorzitter

LEENDE – Handbalvereniging LIDO heeft woensdag 18 september jongsleden haar jaarvergadering gehouden. Tijdens deze vergadering heeft de vereniging twee jubilarissen mogen feliciteren. Judith van Weert en Lennert Godschalx zijn dit jaar 25 jaar lid van de vereniging.

Hans bedankt Charles

Ook heeft de vereniging afscheid genomen van haar voorzitter Charles Haneveer, die na een periode van 8 jaar als voorzitter uit het bestuur stapt. Hij zal als voorzitter worden opgevolgd door Hans Teunissen. De vereniging bedankt Charles voor zijn inzet de afgelopen jaren en benoemt hem tevens tot vrijwilliger van het jaar.

Hans Teunissen was reeds lid van het bestuur van LIDO en het bestuur verwelkomt haar nieuwe bestuurslid Mandy Beks.