Sponsorkliks

Voor alle nieuwe leden leggen we in dit artikel uit hoe Sponsorkliks werkt, één van de acties waarmee je geld voor Handbalvereniging Lido kunt ophalen. Voor sommigen van jullie is dit een oude bekende waarmee je al vaker geld voor de club hebt verdiend, echter voor velen is het nog onbekend dat je gewoon met je online aankopen geld kunt verdienen voor Handbalvereniging Lido. Én het mooie is ook nog eens, dat dit niet enkel door leden gedaan kan worden, maar ook door je vrienden, vader of moeder, zelfs door je buurman!

Wat is Sponsorkliks?
Het is voor iedereen mogelijk om Handbalvereniging Lido GRATIS te sponsoren met behulp van je online aankopen! Sponsorkliks is een affiliate programma voor verenigingen. Het concept “affiliate” houdt in dat een partij een beloning krijgt voor het doorverwijzen van klanten die een product of dienst afnemen bij bepaalde websites. Handbalvereniging Lido kan via Sponsorkliks dus beloond worden voor jouw online aankopen. Er zijn veel grote partijen aangesloten bij Sponsorkliks, waaronder bijvoorbeeld bol.com, Zalando, Coolblue, Hema, booking.com en Thuisbezorgd.nl.

“SponsorKliks,

Hoe werkt het?
Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert Handbalvereniging Lido een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt, het kost je dus niets extra. Hiermee zal elke kleine online bestelling Handbalvereniging Lido een beetje geld opleveren (en grote bestellingen nog veel meer), waardoor we gezamenlijk de clubkas kunnen spekken met iets dat we toch al doen!

Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via Handbalvereniging Lido kun je terecht bij 4500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert. Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Stap-voor-stap instructie:
Wanneer je een online aankoop gaat doen, zorg dan dat je altijd eerst naar de Sponsorkliks website gaat. Dit artikel staat vol links, maar als je het niet meer kunt vinden, volg dan de volgende stappen.

1. Ga naar HV-Lido.nl
  2. Klik op ‘Acties’
  3. Klik op ‘Sponsorkliks’
  4. Ga naar de website van Sponsorkliks
  5. Selecteer de webwinkel waar je een aankoop wilt doen
  6. Koop je product

Een simpele oplossing is om de Sponsorkliks website toe te voegen aan je favorieten.