Lid worden / opzeggen / wijzigen

LID WORDEN

Wij heten je van harte welkom bij de Handbalvereniging Lido!

Handbal is een teamsport die je het hele jaar door kunt uitoefenen. Onze thuisbasis in de winter is sportcentrum “De Pompenmaker” in Heeze . In deze sporthal wordt dan getraind en worden de thuiswedstrijden van Lido gespeeld.

In de zomermaanden trainen wij in Leende op de buitenvelden en spelen wij ook de buitencompetitie.

Naast trainingen, wedstrijden en toernooien organiseert onze vereniging ook andere activiteiten zoals het jeugdhandbaltoernooi.  Deelname aan deze activiteiten is geheel vrijblijvend. Wel verwachten we dat ieder lid zich in bepaalde mate inzet voor de vereniging. Voor junioren en senioren betekent dit dat zij bijvoorbeeld ieder speelseizoen zorgen voor de tijdwaarneming van een of enkele wedstrijden waarin zij zelf niet spelen.

Door het inschrijfformulier in te vullen schrijf je je in bij de vereniging. Het is natuurlijk altijd mogelijk om eerst een keer mee te komen trainen.

Voor eventuele wijzigingen of heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.

INSCHRIJVEN

Wat leuk dat je bij ons wilt komen handballen. Klik hier voor het inschrijfformulier.

WIJZIGING DOORGEVEN

Als je bent verhuisd, een ander email adres heeft, veranderd bent van telefoonnummer of een andere wijziging wilt doorgeven dan horen wij dit graag. Als je niks wilt missen is het verstandig om de juiste gegevens door te geven. Stuur een email naar [email protected].

LIDMAATSCHAP OPZEGGEN

Als je er helaas voor hebt gekozen om je lidmaatschap op te zeggen bij Lido, zorg dan dat je je voor 1 juni uitschrijft. Zo voorkom je dat je een jaar langer bondscontributie moet betalen. Stuur een email naar [email protected].

IN HET KADER VAN DE ALGEMENE VERORDENING GEGEVENSBESCHERMING, DELEN WIJ U HET VOLGENDE MEDE:

Elke jaar worden er foto’s gemaakt tijdens verschillende gelegenheden. Bijvoorbeeld tijdens wedstrijden, evenementen en teamfoto’s. Ook u als lid van de vereniging kan op deze foto’s te zien zijn.

Natuurlijk gaan we zorgvuldig om met foto’s. Wij plaatsen geen foto’s waardoor leden schade kunnen ondervinden. We plaatsen bij foto’s geen namen van leden. Toch vinden we het belangrijk om uw toestemming te vragen voor het gebruik van foto’s. Deze toestemming geldt alleen voor foto’s die door ons, of in onze opdracht worden gemaakt. Het kan voorkomen dat andere personen foto’s maken tijdens de activiteiten.  De vereniging heeft daar geen invloed op, maar wij gaan ervan uit dat we rekening houden met elkaar en dat we ook terughoudend zijn bij het plaatsen van foto’s en video’s op internet.

Als u geen toestemming geeft voor het plaatsen van foto’s van u of uw kind, dan kunt u mailen naar [email protected]. Wij zullen er dan voor zorgen dat er geen foto’s van u of uw kind op onze site zullen verschijnen.