Dames 1 kampioen zaalcompetitie 2018-2019

Afgelopen zondag is het eerste team Dames kampioen geworden. Voor de eigen wedstrijd moest de concurrent voor het kampioenschap ook nog een wedstrijd spelen. Om zeker te kunnen zijn van het kampioenschap zijn er een paar naar die wedstrijd geweest. Mocht KPJ Beek en Donk de wedstrijd verliezen zou het kampioenschap al binnen zijn. De wedstrijd werd echter door hen nipt gewonnen, dat betekende dat de wedstrijd met winst afgesloten moest worden. Dan zou het punten aantal gelijk zijn en zouden de dames op doelsaldo kampioen worden.

De tribunes waren afgeladen vol, de druk was dus hoog. Na een rustige start waarbij de voorsprong niet erg groot was, werd gedurende de wedstrijd deze wel verder uitgebreid. De wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen met 25-13.

Het kampioenschap kon gevierd worden!

Mocht je ook interesse hebben om te komen handballen, mail dan naar [email protected]. We kunnen altijd versterking gebruiken!